SPOTIFY

Käre läsare!

Har gjort en playlist i Spotify som ni spotifyanvändare kan använda er av.
Lägger här upp låtar nästan dagligen som har anknytelse för norgevistelsen:
http://open.spotify.com/user/adrenalinus/playlist/7m332ufvRFswXaLCiieAzB

Playlisten (härligt ord) består idag av dessa låtar:
  • Till havs - Jussi Björling
  • Human - The Killers
  • Everybody Dance - Chic
  • Nån Gång - Familjen
  • Break Your Social System - pacific!
  • The Pink Room - Twin Peaks: Fire Walk With Me (Angelo Badalamenti)
  • B for My Name - Beastie Boys
  • Knekker deg til sist - Kaizers Orchestra
  • You get what you give - Timo Räisänen
  • When you were young - The Killers
  • Till havs - Nationalteatern (Kåldolmar och Kalsipper)
Spotify är ett program som streamar musik. Nästan all musik som är utgiven finns med i deras samling. Tjänsten är gratis men efter cirkus var sjunde låt är det reklam i 2o sekunder. Om man däremot betalar 100kr i månaden försvinner reklamen.Tillgång till programet får man genom att en vänn ger en en invitation som denne får ett x antal i halvåret, jag har dock inte fått någon sådan att ge bort (och Isak har paxat första tjing)

Det intressanta är dock att jag installerade Spotify i Sverige i julas och nu när jag är i Norge kommer det aldrig reklam. Det kommer dock upp en notifikation där det står "Your current location does not match that set in your profile. You may travel with Spotify but only for 14 days" men det går inte att ändra land i profilen. Men jag är glad så länge jag slipper reklamen.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Du är gay.

2009-01-19 @ 22:02:43
URL: http://vardagsmat.blogg.se/
Postat av: isak

rykte säger att man måste betale för att kunna bjuda in! :O kan det vara så? huvuden ska rulla om så är fallet

2009-01-21 @ 10:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0